måndag 14 september 2015

Yetisar- inte alltid så skrämmande


9 kommentarer:

  1. När jag fick veta att vi ska bo på Yetis i ett år blev jag glad att vi skulle lära dom om hur vi bor och att vi ska få bo med klonerna. När vi skulle välja vilken by vi skulle vara i så blev jag glad att vi fick välja själv men att våra lärare väljer sen utifrån hur vi har önskat.//Emelie

    SvaraRadera
  2. När jag fick höra att vi skulle fara up till Yetis och hjälpa dom så lät det jätte intressant. 👌👌

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det låter jätte roligt att vi ska få fara till yetis som belöning och det ska bli jätte roligt och pirrigt och jag tyckte det var en jätte bra belöning. Det ska också bli roligt att få bo med kloner och lära dom saker om vår planet och få veta mer om deras!
    // Celiné

    SvaraRadera
  4. Ååå vad spännande det ska bli att åka till Yetis för att träffa alla som bor där. ///Jennifer

    SvaraRadera
  5. Nu ska vi snart åka till Yetis och det ska bli jätteroligt

    SvaraRadera
  6. När jag Fick höra det så blev jag glad!

    /Kurt

    SvaraRadera
  7. Vad kul att vi får hälsa på hos e på eran planet!

    SvaraRadera